Back to work.

Sov så otroligt dåligt i natt. Kändes som jag låg vaken i flera timmar och när klockan ringde var jag sjukt trött, snoozade en halvtimme. Förstår inte hur tanken på att jobba kan suga ur en all energi. Hade tänkt träna men det blev det ingenting av. Hade tänkt jobba lite med Figaro också men nej inte heller det blev av.

  Jag blir dyster och orolig av det där jävla jobbet och jag vet egentligen inte varför! Borde dessutom ta upp nyårsdagen med någon. Orättvist att jag ska jobba både julafton och nyårsdagen. Hade jag vetat att man inte ska behöva det tidigare hade jag sagt ifrån då men det var ju A-L som gjorde mig uppmärksammad på det och det var på söndagen dagen innan min semester. Dom lär väl inte kunna göra något, så både julafton och nyår kommer bli kasst.=( Pessimistisk som vanligt.


Men nu ska vi göra egna hamburgare och titta på How I met your mother och det är rätt så trevligt trots allt.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0