Ensam.


Aaaaahhh! Underbara stillhet! Några timmar för mig själv, utan monsterhunden, med en egenkomponerad playlist med bara låtar jag vill höra, med en latte med kanel på, med en nystädad lägenhet, med andrum, med avsaknaden av alla andra ljud än mina (och min musik).

  Nu är jag som en ny människa! Nu ser jag fram emot en tripp till fejklandet så pass att jag tänker packa termobrallor och stövlar så Figgz och jag kan ge oss iväg på äventyr (för utanför den fula stugbyn finns riktig skog!). Och att få sitta framför brasan med en kopp glögg och en julskinksmacka! Det känns faktiskt väldigt skönt att inse att allt som behövs för att jag ska längta efter Sven är att han försvinner ett par timmar. <3


Nu ska jag maila damen som är kursföreståndare till skrivkursen jag spanat in och ställa lite väsentliga frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0