...

Nu har jag fått svar från kursföreståndaren och om jag snabbar mig kan jag skicka in en ansökan. Förstår bara inte vad dom ska med ett arbetsgivarintyg till. Ärligt talat, en skrivkurs på distans? Vad spelar det för roll vad jag arbetat med då?

  Egentligen borde jag inte sitta här och häcka utan ta tag i saker. Gå till biblioteket och försöka skriva ut ett arbetsprov och ett personligt brev. Sen skulle det inte skada att dammsuga igen även om Sven gjorde det igår. Skura ur badrummet. Rasta Figaro. Osv osv.

  För att inte glömma: prova klänningar. Jag måste vara den ända människa i världen som allt i klädväg sitter fel på.=S Hittar jag något som känns uthärdligt får jag vara nöjd.

Men nu ska jag sätta fart så jag kan få sällskap och rådgivning av A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0