...


Vi var iväg och köpte en ny dator till Sven idag. Det ska onekligen bli skönt att få ha min egen för mig själv igen. Det ska också bli skönt att slippa lyssna på den gamla datorns öronbedövande fläkt. Nu står det kartonger och skit överallt. Jag avskyr det. Suck

  Har försökt lära Figaro att lägga bollen i sin leksakslåda. Ibland är den där hunden så skrämmande dum i huvudet. Det blir inte bra parat med mitt för dagen otroligt dåliga tålamod. Gav tillslut upp.

  Jag är på synnerligen dåligt humör och jag vet inte riktigt varför. Det bara kom. Nu irriterar allting mig. Prylar högt och lågt. Julklappar från Borlänge på soffbordet. Det känns konstigt att få present från Svens föräldrar. Vi har ju inte köpt något till dom. Fast trevligt ändå.

  Äsch. Borde gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0