Gnäll.


Äntligen helg! Dock en kort sådan för min del i och med att jag slutar 22 idag och börjar 7:55 på måndag.=S Niklas kommer förbi "om en stund" för att planera helgens tripp. Jag stör mig fruktansvärt på "om en stund" för tydligen är det bara för mig som det betyder relativt snart. Alla andra verkar tycka att säger man "om en stund" är det skäligt att dyka upp likväl om tio minuter som om tre timmar och det är fruktansvärt irriterande! Fast nu behöver ju inte jag sitta hemma och vänta för det kan Sven göra.

  Ska jag vara ärligt har jag inte alls någon lust! Att åka till landet är för mig inte att åkta till en stugby lika tät som vilket förortsområde som helst belägen mitt i skogen. Det förlorar helt enkelt allt tjusning om man med 15 långa steg kan ta sig in på grannarnas (tre styckens) tomtar. Så nej jag har ingen lust. Det kommer bli som att vara inne i staden minus alla bekvämligheter det innebär att vara i sin egen lägenhet. Alltså: Inget eget kylskåp att rota i, inga egna varma sängkläder, inget internet och inget gångavstånd till affären. För att inte tala om: Ingen A-S att promenera med.

  Usch vad gnällig jag är.=S Men när jag tänker på att befinna mig där ute och ensam få gå ut med Figaro medan alla andra sitter kvar inne i värmen och har "minisemester" så blir jag bara så jävla arg! Jag vill inte umgås med någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0