Jul mumma är inte mums.

Att skriva ett personligt brev är hopplöst! Ännu svårare blir det när man känner sig pressad och måste få det avklarat fort! Skit också! Inte har jag fixat nått arbetsprov heller. Jag suger!

  Men solen har skinit idag och jag minns inte när den gjorde det senaste.=D Passade på att träna en del med Figaro och ibland blir jag verkligen imponerad (på ett irriterat sett) över hur otroligt fel han kan göra efter att ha gjort rätt oräkneliga gånger på rad. Tyckte ändå att han var duktig. Okej han blir väl ingen lydnadschampion men han är trots allt världens sötaste hund.=)


Sven försöker lära mig att dricka Jul mumma. För den som inte vet vad det är så är det en öl som är smaksatt med kardemumma. Det luktar vidrigt men smakar lite bättre. Ärligt talat förstår jag inte hur jag kunde gå med på att prova. Jag gillar varken öl eller kardemumma. Varför skulle en blandning av dom falla mig i smaken?


Nåja. Nu ska vi strax se på Låt den rätte komma in. Ska tända lite ljus och skapa en lagom romantisk stämning. Kommer passa bra till barnvampyrer och äckeldricka.=)

Ps. Nej jag särskriver inte Jul mumma, det står verkligen så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0