Kaffepaus.

  Fick träna ensam idag eftersom A:s farsa skickats till akuten med hjärtbesvär och hon inte riktigt var på humör. Det gick ju väldigt mycket snabbare ensam och det var skönt, men det tog emot lite att gå.

  Körde rygg, axlar, biceps. Precis som med ben kändes det larvigt att göra marklyft med bara 45 kg på stången.=S Lär dröja länge, länge innan jag blir lika stark som jag var en gång i tiden. Men jag känner mig rätt motiverad trots allt.=)


Ner på stan för att inhandla TP, specialversionen. Rände som skållade råttor mellan butikerna utan framgång. Modfällda gick vi tillslut tillbaks till första butiken och frågade. Jodå, tre ex hade dom som vi helt missat! Eftersom jag inte hade med mitt leg fick jag springa för att ta ut pengar. Fick nobben i första automaten. Jävla SEB tänkte jag och gick till Swedbanks automater. Fick nobben där MED! Jävla skitkort! Nu måste jag skaffa ett nytt. Kanske ett med egen bild på? Nått på Amadeussnyggot kanske. Elle Figgz.... Well, fick ta ICAkortet så vi fick med oss ett TP hem i alla fall. Woho!=D

  Sen gick vi på systemet och inhandlade två olika typer av glögg som vi inte provat förr. Hoppas inte N eller A & T har köpt samma bara.


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta Figgz på en ordentligt tur, i regnet. Regn, regn, hela tiden regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0