Träning och lägenhetsvisning.

Till gymmet med A igen. Mina förtvinade muskler fröjdas inte direkt kan man säga. Benböj med bara 30 kilo på axlarna kändes löjligt och ändå darrade mina knän som knäna på en nyfödd kalv efteråt. Well, det kommer väl, för den som är enträgen och inte ger upp efter tre veckor... Som undertecknat har gjort dom senaste försöken. Svårt att tänka sig hur rutinmässigt det var att träna för några år sedan.



Titta på en lägenhet på torsdag. Obegripligt hur jag lyckas få allt som kunde varit roligt att bli oroligt. Pengar, alltid pengar. Jag vet att vi har råd men vad hjälper det när jag börjar fundera över vad som skulle hända om jag fick sparken. Varför jag nu skulle få det? Suck. Och bara för vi tittar måste vi inte säga Ja!

  Men visst vore det roligt. Skaffa lite nya möbler, få lite fler garderober att fylla. Ett riktigt sovrum och lite mer utrymme för katter. Har varit och kikat på huset och det ser okej ut. Innerdörrarna ser mer än okej ut. Lite gammalmodiga sådär. Det får gärna bli torsdag snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0