Våffeldag.

Åkte hem till M igår, liten mittiveckanfest. Fast jag gick hem när dom andra gick ut. Kvällen var trevlig förutom viss irritation från min sida över korkade kommentarer om schizofreni och hunduppfostran. Ibland märks det vilken skillnad 5-6 år kan göra.

  Så idag har varit en seg dag. Vet inte riktigt vart tiden tagit vägen. Mer än halva semestern har gått.=S Vill inte att den ska ta slut! Fick ett ryck och gjorde våfflor till middag, jättenyttigt! Vi kom fram till att det mesta var mycket godare när man var yngre. Nu är jag lite lätt illamående.



Imorgon ska vi ha en lite glöggafton. Egentligen har jag inte längre någon lust. Skulle hellre vara hemma och äta en god middag, se en film, mysa i soffan. Men har man bestämt så har man.

  Lägenheten var för övrigt ett bottennapp. Fint utanpå, tråkig planlösning och fula golv inuti. Nej den blir det ingenting med. Skönt att slippa krångla med flytt. Fast lite trist också.


Dags att ta en kvällstur med stackars Figgz. Han har inte fått någon exalterande dag idag direkt det lilla kräket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0