...

Klarblå himlen och jag har hur mycket tid som helst att njuta av det strålande vädret! Peppar peppar men det känns som senaste tiden har det alltid varit dåligt väder när jag varit ledig.

  Överambitiöse Ahmed tog sig tid att ge mig sms:svar på semesteransökan så nu har jag tolv dagars ledighet att se fram emot efter nyår.=D


Försöker ta mig för saker. Fastnar allt för lätt i soffan, gloendes på ingenting, inte ens tv:n. Dess värre känns inget så intressant. Leker med tanken att plocka fram blyertspennor och pappar men jag är lite rädd att misslyckas och tappa humöret. Gnager lite i mig att det är slöseri med tid också fast det inte alls är det.


Kamma Amadeus är i alla fall aldrig slöseri med tid så jag ska börja där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0