Nytt försök.

Att vara lite mindre pretentiös.
Dag tre börjar det verkligen gå utför. Hur oansträngande veckan än har varit smyger sig irriteationen på vid den här tiden. Ett par ord för mycket och jag känner att jag vill köra händerna rätt genom telefonledningen och vira sladdarna runt halsen på idioten i andra ändan. Lite besvärande, lite betryckande. Suck.
  Sumpade chansen på 2:an oxå med min jävla lathet. Fick inte ens arslet ur vagnen för att ringa hyresvärden. Kanske hade jag egentligen ingen lust. Kanske ingen av oss egentligen hade det. Det funkar ju bra här och varför flytta tillfällig när ingen av oss egentligen vill bo i lägenhet? Bättre trängas och spara pengar.

Ska lägga mig i sängen och gosa med den här godigen nu. Bra för humöret och blodtrycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0