Blomlådor och annat.


När solen håller sig undan får man gå ifred runt Åbackarna. Men det vill man inte då. Man vill gå på grenskuggor och bli bländad av solen som reflekteras i vattnet, så man inte ser att det egentligen är skitigt. Och det ska vara så varmt att man kan sitta och läsa lite på en av bänkarna utan att frysa.

  Idag är inte en sådan dag. Idag är det för kallt. Halsduk och vantarkallt och jag känner mig rastlös och uttråkad och lite nedstämd. Jag har målat ett nytt lager på mina balkongmöbler och planterat om kryddorna. Har ätit ännu en macklunch och tvättat. Jag har tagit mig för saker mest hela dagen, så varför kan jag inte få känna mig lite nöjd och relaxad för nu?


Fin liten blomlåda i koppar.


Föresten så har vi varit tillsammans i 2.5 år idag. Vi firar inte direkt, men det är väl värt att minnas ändå. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0