Till min kära som jag avskyr ibland.


Till dig som jag spinner så många vackra tankar om. Dig som jag älskar och avgudar. Nästan jämt.

  Men det här är inget kärleksbrev. Det här är om dagar när du är ett skavsår i mig. Då jag tänker att "Du är ett sånt jävla svin. Ett självupptaget arsel och hur fan kan någon vara så trög som du? Så jävla otacksam, så jävla självisk!"

  Det här är om gångerna då jag nästan hatar dig och tänker att allt vore så mycket bättre om du bara försvann. Om jag kunde torka bort dig ur mitt liv som jag torkar bort ringarna efter din kaffekopp. Slänga undan dig som jag slänger undan kalsongerna nu lämnar efter dig på sovrumsgolvet.

  Det här är om tillfällen då jag avskyr dig. Så väldigt mycket.


Nästan lika mycket som jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: haha, tack ska du ha! :-)



vilket annorlunda inlägg du skrivit. fint fast hemskt. om du förstår hur jag menar! :-)

2009-04-15 @ 11:54:53
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0