Projekt och biblioteksbesök.

Att bara sitta och vänta på att något ska hända gör en inte särskilt lycklig. Tvärt om, det blir ledsamt och dystert och en aning bittert. All tid som går till spillo. Att ta sig för, det mår man bra av. Så i helgen har jag tagit mig för. Jag har börjat med ett projekt. Projekt balkongmöbelrenovering. Jag är inte vansinnigt händig och har inte kommit vansinnigt långt, men det är kul.

Och man blir hungrig! Det blev macka med salami och brieost till lunsch. Och kaffe såklart.


Gick till biblioteket för att låna ett par böcker men allihop var redan utlånade. Jag blev besviken. Men sen tänkte jag att det ändå måste vara ett gott tecken, att andra vill läsa dom. Dom måste vara bra. Säkert värda att vänta på.


Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken god lunch! det där brukar jag också "laga" :-)



jo du har rätt, jag har nog ett av de roligaste jobben man kan ha! ;-)

2009-04-20 @ 11:31:39
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0