Visa vid Nybroviken.

"Kungsgatan i Norrköping är en av de smutsigaste gatorna i hela landet." Nästan precis där bor jag och dagar som idag, när det regnat och asfalten är alldeles mörkgrå och glänsande luktar det vidrigt. Men man kan hålla fönstren stängda och ruska om i citronmelissen eller basilikan eller i timjanen, vilken man nu vill och spela glad musik på hög volym.



Du, du snackar alldeles för mycket
Sluta snacka nu sa Annkatrin
Drick med mig så lättar kanske trycket
Titta på mig är jag inte fin
Kom till mig och gör det enda rätta
Kom till mig här är det faktiskt grönt
Ja, sa jag och gjorde därpå detta
Och medborgare va det va skönt



http://www.youtube.com/watch?v=inytLlc7PTY&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0