Äntligen ledig!

Nu är jag äntligen ledig ett tag. Ett alldeles för kort tag, men det känns ändå skönt som fan! Jag har tagit helg med stort H. Sven har fixat/fixar med maten, jag sitter i soffan och smuttar på ett glas rött och lyssnar på Suger Plum Fairy. Jag mår kalas! Det ända störningsmomentet är Amadeus som, som vanligt skriker på uppmärksamhet och försöker klappa mig i ansiktet med sina jättetassar. Men det är svårt att bli riktigt irriterad på nått så vackert.^^





Föresten. Jag upptäckte alldels nytt att mitt spindeldilemma är löst. Antagligen tyckte han jag var för närgången med kameran igår och tog sitt pick och pack och flyttade. Har jag tur drog han ut på balkongen. Där får han gärna bo. Har jag otur har han väl gömt sig i gardinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0