Duvungar.


Dom här små krakarna knatade omkring utanför vår port i morse när Figaro och jag gick morgonpromenad. När vi tog nästa promenad slagit sig ner på en cykel. Jag blir alltid så nervös när jag ser fågelungar som verkar övergivna/inte friska. Tänk om dom sitter där och svälter ihjäl? Det vore ju hemskt! Tänkte jag. Men som tur var så var dom borta lite senare på dagen. Jag hoppas deras mamma och pappa hämtade dom.





Nu ska jag läsa tills det är dags för 100:metersfinalen och efter det är det sänggång som gäller.


Kommentarer
Postat av: Majje

Jag kanske måste sno den här duva-på-sadel-bilden för vad jag förstod fick inte Martin nån bra bild me sin mobil (nä, jag trodde inget annat heller men det var ju trevligt att han tänkte på mig när jag just lagt ur min kamera!!)...

2009-08-17 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0