...

Idag har jag minsann fått höra att min "käre" bror har slagit in på den smala vägen. Anledningen är tydligen en dam han förälskat sig i. Jag säger som så; Jag tror det när jag ser det. Om några år.


Well. Jag har fått schema för september och det suger **scensur, scensur **. Dom där schemaläggarna som jobbar på mitt jobb borde fan i mig ha stryk! Jag blir asförbannad! Och i juli har jag jobbar drygt 25 timmar mer än jag ska och dom har inte ens kollat med mig om det är okej. Fast jag märkte det ju inte ens eftersom jag aldrig kollar timmarna, men hade dom frågat innan hade jag sagt "NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!"


Nu sitter jag och dricker kaffe i lugn och ro. Amadeus håller mig sällskap och lägger hår i koppen. Han är så rar och omtänksam. Figaro och Sven är hos Thomas. Dom skulle träna, sa dom. Jag har dammsugit och skulle ringa Hyresgästföreningen men dom hade bara öppet till 16. Lyxigt! Ringde bredbandsbolaget också eftersom min hemtelefon betett sig jävligt illa ett par dagar. Konstigt det blir när man pratar med en jobbarkompis utan att veta om dom vet....

Well. Felet var avhjälpt på nån minut i alla fall. Dom är duktiga dom!


Nu har jag fått ont i handen av för mycket dataanvändande idag. Ska läsa en bok istället. Inte nån av dom jag beställt för dom jävlarna på biblioteket har inte hört av sig än.>:(



Kommentarer
Postat av: Majje

Klockren bild!

2009-08-20 @ 16:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0