Fredag.

Ääääntligen fredag! Jag har plågat mig igenom en fruktansvärt lång dag på jobbet. Egentligen var den inte lång, faktum är att den egentligen var ganska kort. Men den kändes lång Vansinnigt lång! Jag får nästan ångest av att tänka tillbaks på den.=S Nog om det nu.


Igår försökte jag ligga och slappna av på spikmattan. Det gick sådär. Jag hade fått en sång på (eller i) skallen och så fort jag blundade och försökte att tänka på ingenting poppade den upp. "Ge mig en öl! Så ska du se jag vaknar till!". Jättekonstigt! Jag kan dessutom bara just den frasen så det blev rätt enformigt. Så enformigt att jag tillslut somnade.

  Att ligga på spikmattan gör inte särskilt ont. Att kliva av från spikmattan efter att man har legat där däremot är nästan jättesmärtsamt! Det ser antagligen jättekul ut när man både snabbt och med stor försiktighet försöker (utan att lyckas) frigöra sig från den.


Jag har fortfarande inte fått mail från Biblioteket angående böckerna dom beställt. Hoppas dom jobbar imorgon med. Fast då kommer det ju ingen post antar jag. Argh! Jag vill ha böckerna NU ju!

  Det var föresten mycket roligare med böcker förr. Då kunde man bli helt besatt av en serie/författare och verkligen längta ihjäl sig efter nästa del/bok. Jag kan inte ens minnas när jag kände mig det minsta bokbesatt senast. Förutom just nu då.




Ps. Figgz och jag var ute på en liten liten joggingtur igår. Det var tufft. Tyckte jag. Figaro tyckte det var en bit kaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0