Grattis till ditt val av spikmatta!

Nu är även vi innehavare av en spikmatta. Jag har läst bruksanvisningen och ställer mig väl lite tveksam till vissa påståenden. Som att färgen skulle vara viktig tillexempel. Njääää. I och för sig, jag skulle kunna känna viss irritation vid åsynen av en superrosa spikmatta på mitt golv. Vi tog i alla fall en grön, som skulle vara bra mot depressioner. Det fanns en lila också som var bra för sexdriften. Man kanske borde byta färg....

  Hur som helst. Än så länge är det bara Amadeus som har provat den och han var inte alls förtjust. Kanske för att han försökte gå på den och inte ligga på den.=P Jag ska testköra lite senare hade jag tänkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0