Grillning.

Efter jobbet idag tog Figaro och jag en joggingtur. Det var tungt för även om det varit kyligt på mornarna nu är det riktig sommarvärm på eftermiddagarna! Men det kändes jävligt bra efteråt! Det vill säga tills jag svängde in på gården och råkade se min spegelbild i fönstret till grannhusets sophus. Say waaath?! Är det där monstret verkligen jag?!?! Jo, dess värre sa spegelbilden. Så jag kände mig ledsen en liten stund men sen tänkte jag på värre monster och kände mig bättre igen.:O)

  Efter att ha duschat så packade vi ihop oss för en liten snabbgrillning. Lammkotletter och sallad. Smakade finfint, fast inte finfinfinfint som man gärna vill att lamm ska smaka. Men då får man kosta på sig nått bättre de frysta små bitar vi köpt.

  Jag försökte lära Figaro att ställa sig med alla fyra tassarna på Lightning McQueen men det ville sig inte. ett tag var det roligt, sen blev det irriterande och då la jag ner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0