Hur gör man?

Jag är uttråkad och rastlös.=S Det finns en massa saker jag skulle kunna göra men eftersom jag ska jobba i kväll känns det meningslöst att börja med något. Skitkorkat för det är nästan tre timmar kvar tills jag måste åka.

  I natt drömde jag att jag skulle vara ledig 22 dagar i rad. Det kändes rätt tungt att vakna och inse att det bara varit en dröm. Tror inte det undgått någon att jag inte är jätteförtjust i mitt jobb direkt. Det största problemet är alla oregelbundna tider. Jag gillar rutiner men det går inte att ha några när man jobbar som jag gör.

  Gick en promenad med Annsofie på förmiddagen. Himlen var alldeles mörkt och naturligtvis började det regnade på oss. Annsofie sa att hon behövde lite inre frid. Jag fattar precis vad hon menar. Det behöver jag med! Nu känner jag mig jämt stressad och missnöjd. Jag är så jävla negativt inställd till allt!

  Kanske borde hoppa nån sekt eller nått? Kanske bli bundis med "Jag har mött Jesus"?. Men jag hatar honom så det går nog inte och jag är inte så mycket för att ge bort mina pengar, begå massjälvmord, mörda folk eller ha sex med präster heller så att joina en sekt funkar nog inte heller. För alla vet att det är sånt där sekter håller på med....


Men hur fan gör man för att känna sig lite tillfreds med sig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0