Kostade med än det smaka det där.


Eftersom jag varit så himla duktig idag tyckte jag att jag förtjänade något riktigt gott till middag. Sushi förstås! Så jag gick iväg till Sukiyaki för att slå på stort. Nu ångrar jag det. För det första var det galet dyrt! 149:- för 12 bitar. 169:- om man äter där. Vad fals?! Är dom galna?! När jag kom hem upptäckte jag att dom gett mig fel soya, kinesisk istället för japansk och dom hade haft på för mycket wasabi på bitarna. Jag är mycket missnöjd! Fast det smakade rätt okej efter att jag petat bort lite wasabi. Men inte alls lika gott som i Stockholm!


Jag fortsatte med städandet så nu har jag röjt ur kistan i hallen och slängt allt som borde slängas. Sen dammsög jag ur garderoberna och gjorde i ordning under diskbänken. Hittade en hel del saker att slänga där med. Man samlar på sig så mycket skit! Nu ska jag dra av badrummet och sen får det faktiskt räcka för idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0