Luck has nothing to do with it!

Vi har varit på stan för Sven behövde ha nya skor. Vi letade och letade utan att hitta något och sa till varandra att det kanske kunde var värt att lägga lite mer pengar på ett par dojor om dom höll längre, men det gör dom ju inte!

  Vi gjorde ett sista försök på Stadium och det visade sig att dom hade en massa varor på halva REApriset. Sweeet! Vi hittade en massa grejer och var synnerligen nöjda när vi gick till kassan. Jag bärandes på en yogamatta och en tröja och Sven med två tröjor, ett par byxor och två par skor i famnen. Mitt gick på de 148:- vi räknat med. Svens grejer skulle kosta, på en höft ungefär 500:- men kassörskan slog fel. Hon slog in halva reapriset på skorna, precis som hon skulle, men sen fick hon nog en liten hjärnblödning för sen drog hon bort ytterligare 50% på det. Sven har idag betalat 199:- för två par Pumadojor som till ordinariepris skulle ha kostat 1398:-. Allt som att fick han betala 298 bagis för sina grejer. Han kanske borde köpa en trisslott idag.=)




Men nu ska vi dra och handla sallad så vi kan grilla och häcka i parken resten av dagen.

Ps. Nu har jag ångrat mig, Figaro ÄR sötare än Bonzo. Det syns ju hur tydliget som helst!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0