Nu då?


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag är inte så jättebra på att bara koppla av. Om det där jävla biblioteket hört av sig och sagt att mina böcker hade kommit hade jag haft hemskt lätt att koppla av. Men nu har jag inget som är bra nog att läsa, känns det som.

  Apropå något helt annat har jag tydligen fått en kompis. Det är en tjock snubbe som brukar hänga med halvalkisarna lite här och var. Han har börjat hälsa på mig. Jag har ingen aning om varför. Han är väldigt rund i ansiktet och när han ler ser han både lite hysterisk ut och som om han har en släng av downs syndrom. Well, jag är artig och hälsar tillbaks.


Jag är faktiskt hemskt uttråkad just nu.=S Och det verkar ha börjat regna.


Kommentarer
Postat av: Molly

Hahaha, gullig snubbe det låter som hörru ;p

2009-08-15 @ 21:43:55
URL: http://lifeofmly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0