Projekt.

Jag har kommit fram till att jag måste ha ett projekt. Det har jag gjort förr. Tyvärr är det skitsvårt att komma på ett underhållande projekt. Jag såg bara en lösning på problemet: Att komma på ett tråkigt men vettigt projekt. Dess värre är det rätt svårt att komma på ett sådant också! Om man bortser från de redan pågående som typ jobbet. Eller varför inte livet. Livet är ett för det mesta tråkigt men nödvändigt projekt.:S

  Nåja. Mitt projekt ska i alla fall vara att försöka komma i lite bättre form. Jag började igår med att inviga min yogamatta. Det var ansträngande och lite nedslående för jag insåg att jag är ungefär lika stel och osmidig som ett vapenskåp. =S Idag har jag lite träningsvärk. Men det får man väl se som positivt.

  Eftersom det här inte är första gången jag har komma-i-form-planer så är risken väldigt stor att jag inte fullföljer det. Det är lite min melodi, att påbörja något som jag aldrig slutför. Nu finns det väl folk som tänker "Med den inställningen är det ju inte konstigt om det skiter sig". och till dom vill jag bara säga: Ja, ni har säkert rätt!


Nu ska jag ta mig ett mellanmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0