Sushi med omelett någon?

Vi ska käka sushi idag så jag har suttit och bläddrad i sushiboken jag köpte för 40 spänn på Lagerhouse för evigheter sedan. Den gav verkligen inte mycket inspiration! Vem vill äta sushi med skinka och omelett??!! Inte jag i alla fall!! Allting var så hemskt avancerat i boken. Vi kör på vår hederliga gamla vanliga modell.

  Snart ska vi dar till Knäppingen och kolla om dom har någon färsk lax kvar. Förhoppningsvis har dom det. det är ju trots allt inte måndag.


Imorgon hade vi tänkt att vi skulle hitta på något. Eventuellt åka till Gamla Linköping och turista lite. Figaro får nog vara hemma i så fall. Man missar så mycket när man har en hund med sig, alla museér/kyrkor/butiker man inte kan gå in i för att man inte får ta in hunden och man inte vågar lämna honom utanför. Nåja, vi har inte bestämt om vi ska åka än. Men det vore trevligt med en liten utflykt.

Nu har det börjat regna ser jag.=S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0