Till landet.

Nu måste jag ju caught up lite här. I torsdags åkte M och jag för att hälsa på T som flyttat till landet. Vi har ju nu känt varandra i 18 år. ARTON ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! Det är sjukt lång tid och jag får säga det själv.

  T:s karl har ju ärvt delar av huset där dom bor och man kan lugnt påstå att läget är fabulöst! Jag räknade inte men jag tror det var ungefär 30 meter ner till vattnet och ingen insyn till någon granne. Dessutom var det långt till hårdtrafikerade vägar. T:s tre katter som i forna dagar varit feta innekatter var nu slanka utekatter.

  Som en god värdinna bjöd T på hemlagad blåbärspaj med vaniljsås och glass. Shyst. Som goda gäster åt M och jag mycket och sen stack vi utan att hjälpa till med disken. Fast först satt vi på deras brygga och smälta maten i solen en stund.



Ps. Bilderna är tagna av M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0