I brist på bättre sysselsättning.


Namn? -
Jonna
När fyller du år? -
17/2
Några piercingar? -
Ja, en boobpiercing.

Vad har du på dig just nu? - En svart "topp", ljusa jeans, strumpor, trosor och BH.
Vilken årstid är bäst? -
Våren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -
Vakna tidigt och vara pigg! Gå en ordentlig promenad med the Figgz. Äta en stadig frukost och INTE behöva gå till jobbet!
Vad tycker du mest om hos dig själv? -
Jag är jävligt rolig faktiskt.

Vad är du bra på? - Att städa.
Vem älskar du mest på denna jorden -
Svår fråga. Det är relativt jämt mellan Sven och Gimpa. Kanske älskar Sven mest men Gimli är lättast att älska. Han gör lixom aldrig något som förargar en. Han bara är outhärdligt söt, charmig, rolig och luktar gott! Sven är också söt och rolig men han luktar svett ibland och fiser och grisar ner. Fast han är förstås intressantare att prata med.

Är du singel? -
Nix.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -
Nej, hemskt ytligt och korkat.

Hur många har du varit riktigt kär i? - För många.
Är du kär just nu? -
Jag vill påstå det ja.=)
Har du kysst någon idag?- Pussat i alla fall.
Har du ett förhållande? - Ja, det kan man ju räkna ut med tanke på att jag svarade nej på frågan om jag var singel.!
När går gränsen vid otrohet?- När? Vadå när? Och vadå vid? Var borde det väl heta. Och för. Tänk om jag skulle säga att gränsen går vi 23:50 vid kungsgatan och sen gör Sven nått med någon 22:10 på Smedjegatan, då räknas det inte eller? Nåväl. Om det är när så går gränsen från 24:00-00:00 och överallt!
Är du romantisk? - Ja hemskt romantiskt, men mest i smyg.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Naturligtvis inte! Alla mina kompisar har så dålig smaka att jag aldrig skulle komma på tanken att ens försöka (vilket är tur för jag skulle misslyckas och det skulle bara bli pinsamt. Ungefär som när Roger i American dad försöker flirta).
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja, tyvärr. Jag ser ut som en tunna med bajs när jag gråter
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Robban. Han var ett år äldra än mig och det var ju sjuuuuukt gammalt tyckte min kompis. Själv var jag åtta år.
Hur länge höll det? - Typ två dagar eller mindre.

Hur länge var ditt kortaste förhållande? - Se ovan.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill ha ett förhållande såklart. Vore skitdumt att vara i ett annars.

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
- Jag var under en mycket lång tid tillsammans med Johnny Depp, även medans jag dejtade en annan. Fast det visade sig bara vara i min fantasi så jag tror inte det räknas.
Är du en bra pojk/flickvän? - Så bra att jag borde få en medalj (tycker jag)!

Vem sov du senast bredvid? - Sven och Figaro. Tror Gimli var med en stund också.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Just så har ingen någonsin uttryckt sig. Tur det för det låter aslöjligt.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej inte direkt.
När fick du din första kyss? - När jag var sjutton. Bättre sent än aldrig.=P Fast det tyckte jag inte då för jag blev jättebesviken!
Hur gamla va dina föräldrar när dom blev tsm? - Ska man veta sånt?? Ungefär 25 tror jag.
Har du ngn gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Eeehh... jag har en bror, med dålig smak, så nej!

Skulle du kunna tatuera in din älsklings namn på armen? - Nej!
Har du mest blivit dumpad eller har du dumpat mest? - Jag är kung på att bli dumpad!


Vem vet allt om dig? -
Ingen.
Vem är den roligaste av dina vänner? -
Vet inte riktigt. Fredrik, Annsofie eller Majje tror jag.
Vem är snyggast av dina vänner? -
I ansiktet, Agda, i kroppen, Annsofie.
Vem är mest partyprisse? -
Annsofie tror jag.
Vem är den du helst har filmkväll med? -
Sven.
Vem av dina vänner är mest "evil"? -
Ingen, fast Annsofie har hotat folk med stryk på krogen och det är ju lite evil.

Vem står dig närmast? - Inte vem, vad, min dagbok.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -
Sporadisk men bra.
Vem är farligast i din familj? -
Idiotfråga! Ingen!
Vem ser roligast ut i din familj? -
Morsan, på kort. Fast farsan kan också se rolig ut på kort.
Vem är coolast? -
Farsan (och dummast)
Har ni något husdjur? -
Jag har ju Figaro, Amadeus och The Royal Gimlidor, Gimpa asså.
Vem har du mest gemensamt med? -
Sven och Majje.
Vem står för underhållningen? - När då?
Vem sover du oftast med? - Sven och djuren så klart. Och min mjukiskrokodil.
Roligaste kvällen med familjemedlem? -
Det vet jag inte.

Vad har du gjort idag? -
Städat som fan!
Har du varit glad idag? -
Jovars.
Har du varit ledsen idag? -
Nejvars.

Har du gjort något bra idag? - Ja jag har ju städat!
Vad ska du göra nu? -
Ingenting. Det är ju rätt sent.
Har du gjort något dåligt idag? -
Köpt snuskigt dyr sushi. Det känns rätt dåligt.
Vad har du ätit idag? -
Fil, makrillsmacka och Sushi.
Har du duschat idag? -
Jäpp.
Är du trött nu? -
Nej faktiskt inte.
Vad händer imorrn? -
Ingenting, vad jag vet.




Kommentarer
Postat av: B

Hahaha! Man får säga precis vad som helst, och det låg ju sanning i det du skrev, hur evil det än må vara.. ;)

2009-08-15 @ 22:46:35
URL: http://zemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0