Syltning och biblioteksbesök.

Nu har vi syltat som galningar. Det dryga med blåbär är ju att man inte direkt kan ha det till maten. Köttbullar med blåbärssylt? I don't think so. Fast nu har vi nått att ha på filen om morgonen och det är ju inte så dumt.

  Sylten blev psykosöt den här gången också. Och då använde vi betydligt mycket mindre socker än vad som var rekommenderat.=S Men det blir nog bra ändå.=) Nu finns det nån liter blåbär kvar som vi måste hitta på nått med. Förslag?






Apropå något annat. Av en händelse råkade jag snubbla över ett Youtubeklipp från en film som är baserad på en bok som jag älskade som liten. Filmen hette The silver stallion och är alltså baserad på boken Windy ledarhingsten och jag blev så jävla sugen på att läsa om den! Och alla andra böcker i serien. Försökte hitta dom på nätet men det gick inte så nu har jag skrivit ihop en lista med böckerna och varit på biblioteket så dom får skicka efter dom åt mig. ALLA fanns! Woho! Jag blir alldeles sprittig och glad i kroppen när jag tänker på det!=D


Kommentarer
Postat av: Annie

Blåbärspaj som ni bjuder era mycket goda vänner på, DET tycker jag är ett bra förslag!

2009-08-12 @ 11:28:19
URL: http://wellani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0