Uttråkad.

Jag är uttråkad. Det måste hända nått snart!! Fast vad har jag ingen aning om.=S När vi var på väg ner till stan tidigare idag stod Annsofie i kö till Trappan. Det är en studentkrog här i stan. Jag kände mig lite avundsjuk. Annsofie är ung och tar tag i sitt liv. Hon ska bli något. Och hon är smal! Inte att förglömma.

  Jag känner mig lite dyster men har tröstad mig med ett glas vin (ett par) och ett antal avsnitt av NCIS. Det är för närvarande min favoritserie. Hade tänkt vara nyttig med födointaget men Sven blev sugen på Cheesecaken vi hade i kylen och eftersom jag är totalt befriad från moral så kunde jag inte låta bli att äta en bit jag också. Jag är en dåligt, dålig människa!


Smhi har ändrat sig angående vädret imorgon. Det ska inte alls bli så fint som dom påstod tidigare idag. Så nu vet jag inte hur det blir imorgon. Pissigt!


Nu vill hunden gå ut. Jag såg på en reklamskylt att man kan vinna 100 000:- i månaden på Triss så jag ska nog fantisera lite om det medan jag traskar runt i hällregnet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0