Åh nej! Det är Peter Borossy!


Jag försöker lyssna på radio ibland. Det blir sällan så mycket med det för jag har så svårt för de flesta radiopratarna. På P3 kan det vara okej. Jag gillade gamla morgonpasset med Patti och Malin och hon den sista, hon var i och för sig rätt larvig. Lovisa hette hon nog. Men nu har dom ju gjort om det och nu suger det också. Christer och Morgan är helt okej också. Men man tröttnar i längden. I snuttar är Cirkus Kiew kul och Mammas nya kille. När Katla ska networka är oslagbart roligt! ”Bengt. Dom tvingade mig.”

  Ett par gånger har jag lyssnat på Rix FM på kvällarna. Då är det någon Christian Hedlund som snackar och han brukar låtsas att han pratar med en utomjording som heter Nelsson eller nått sånt. Sen verkar det som att han förställer rösten och svarar sig själv. Han är alltså en vuxen man. En vuxen man som låtsas att han är en utomjording, en vuxen man som låtsas att han är utomjording i radio. Ursäkta mig, men som arbetsmarknaden ser ut idag tycker jag det är skamligt att låta en dåre som borde vara inspärrad ta upp en tjänst som kunde göra nån arbetslös stackare mycket lycklig!

  Sen har vi den värsta av dom alla…. Lugna favoriters morgonpratare. Peter Borossy. Jag vill varna känsliga läsare. Gå INTE in på www.lugnafavoriter.se och titta på bilden av ovan nämnda person som pryder deras förstasida. Gör det INTE! Och vad ni än gör! Lyssna inte på hans program! Det kan driva den mest stabila människa till att begå vansinnesdåd! Han låter som… han låter som… han låter som… Nej. Jag kommer kränka och förolämpa alldeles för många människor genom att försöka beskriva hur han låter. Men nu är ni varnade!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0