"Det kommer bli en lång kall vinter."

Idag har jag ansökt om semester för den 10-11 mars. För vad händer då? Jo…. *trumvirvel*  KENT har konsert! Wohooooo! Vi försökte beställa biljetter idag, men det vrkar vara tjall på linjen hos Ticknet för det funkade inte. Jag vill ha sittplatser. Har inte alls någon lust att stå och trängas med massa skrikande fjortisar och få armbågar och nitar i ögonen.

 

Annars så vill jag skryta lite. Jag vägde mig i morse. -4.4 kg på drygt tre veckor. Hell yeah! Det är nämligen så att med Sven flyttade även ett antal sambokilon in och dom har jag tröttnat på och tar nu hårda tag emot.

  Gud så ytligt och löjligt kanske somliga tycker. Men det är väl mer ytligt och löjligt att ljuga om att man inte vill vara smal, smal är snygg, fet är ful. Så är det bara. Fast det gäller förstås inte Gimli. Han kurvor fulländar honom!




Ja det är Svens rygg, han är Gimlis slav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0