...

Efter 9.5 timmars arbetsdag vill jag göra en The Shining. Typ rusa runt med en yxa och slå ihjäl saker. Men jag behärskar mig, inte bara för att jag känner mig helt utmattad utan också för att jag inte vill tillbringa ett stort antal år inspärrad.

 

Väl hemma tänkte jag strunta i att ta nån långtur med Figaro, för jag var tröööööött. Men så tänkte jag att nej det stackars djuret ska inte behöva lida, jag måste göra det för hans skull! Fan heller, sa Figaro som hellre ville ligga på sofflocket och käka kattorrfoder. Fördelen med att vara människan i vårt förhållande är att det alltid är jag som får min vilja igenom. Så en långtur blev det. Nu kommer både han och jag sova gott. Sven kommer nog också sova gott för han är iväg och dricker öl. Katterna sover redan gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0