Float like a butterfly sting like a bee.

Tjuvvägde mig idag, 61.7 kg. Oh yeah! Därför var jag extra motiverad att jogga i morse. Jag kände mig som Rocky Balboa när vi pulsade fram i snön. Hade det funnits en trappa i närheten hade jag sprungit upp för den och gjort segergester. Fast jag tappade lite av den coola känslan när jag slog på arslet på grund av en ondskefull isfläck, väl kamouflerad under snön. En plogbilschafför såg mig. Den jäven hade inte ens vett att skratta. Tycker det är dålig stil. Måste jag ramla och slå mig så kan ju folk som ser mig i alla fall ha den goda smaken att känna sig underhållna.

 

Och idag har jag bokat biljetter till KENT! Jag skrek nästan i falsett av upphetsning när jag klickade på Bekräfta order. Tror delmål två kommer bli att vara nere på 58 kg den 10:e mars, då konseten är. Då kommer jag vara så hot att Jocke Berg kommer stage diva från scenen, troligtvis göra mos av några bräckliga tonårsflickor och klättra upp till min plats. Jag kommer förstås få avböja vänligt med bestämt och säga ”Sorry Jocke, I’m spoken for. Kanske i ett annat liv och på en annan plats”, fast jag kommer inte mena det för hur bra musik KENT:arna än gör så är Jocke inte en fager man. Jag har hört ett ryckt om att han är en dryg diva också. Hur som helst, sen blir konserten inställd på grund av krossade hjärtan och tonårskroppar. När dom sen släpper sin nästa skiva kommer den vara tillägnad mig.

 

Nähä jag blev vist lite carried away här. Dags att gå till sängs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0