Mary and Max.

Igår såg vi filmen Mary and Max. Hade inga höga förväntningar så jag blev glatt överraskad. Den var hur bra som helst! Det bästa jag sätt på jättelänge!=D Alla borde se den.

 


 

Idag har jag jobbat länge, länge! Det var drygt som fan. I fikarummet stod det en gigantisk korg med godis. Personligen tycker jag det är skittrist med allt detta godis. Dom kan väl bjuda på smörgåstårta nån gång eller så. Fast dom här korgarna tror jag kom från nån kund. Jag åt inget hur som helst. Jag har verkligen ingen bacillskräck alls, men jag tycker det är lite osmakligt att alla stoppar sina fingrar bland godiset. Man vet trots allt inte vart dom varit….

 


Kommentarer
Postat av: Majje

Inte hört talas om ens. Men jag e ju inte så uppdaterad på filmfronten heller. :P

2009-12-11 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0