Gnäll.

Så blev det vinter igen. Snö i töväder. Vad är meningen? Nu måste jag gå i mina tunga stövlar och det är så jobbigt. Faktiskt. Jag fryser om fötterna men feber är nere och bröstkorgen har slutat göra jätteont nu. Men jag borde gå och kolla vad som är fel. Nått måste vara fel! Jag försöker gäspa och flämta i mig luft. När det inte går får jag luta mig fram stödd på knäna och hålla andan en stund och då brukar det i alla fall gå att dra ett ordentligt andetag. Undrar om andningsproblemen kan ha nått med huvudvärken att göra? Vaknar med huvudvärk i princip varje morgon. Jag känner mig lite eländig.=S

  Fast inte lika eländig som Sven för nu är det han som ligger däckad. Lägenheten måste vara en ruskig smittohärd. Borde ta tag i saker, kanske köra en maskin tvätt, städa upp ordentligt och om Sven inte förgås, vädra ur. Men jag orkar inte riktigt. Känns fortfarande som om kraftreserverna ligger lite lågt och dessutom får jag yrsel när jag reser mig.


På den lilla tid det tagit att skriva det här har snöflingorna blivit nästan dubbelt så stora. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0