Igår.

Igår åts det gott. Riktigt, riktigt gott!


Förrätt: Räkor, både vanliga och rökta, vitt bröd och vitt vin.

Varmrätt: Stekta tonfiskkotletter, potatis, vitvinssås och sallad.

Efterätt: Cheesecake i glas, smaksatt med citronskal och färska bär.

Kvällssnask: Dessertostar och rött vin.


Vi gick till Knäppningen och köpte räkorna, tonfisken och osten direkt över disk. Bara det är en ren njutning! Om jag kunde skulle jag handla all mat över disk. Känns lyxigt.=) Sen gick vi till systemet och köpte både rött och vitt vin. Fick bli Bellingham på båda och det vita var riktigt bra det också!

  Sen dumpade jag Sven som fick släpa hem varorna och gick för att köpa en liten present som jag sparat till ett speciellt tillfälle. Betonas bör att det inte var en Alla hjärtansdagpresent. Oavsett vilken dag det varit hade jag ändå köpt det, det passade bara extra bra igår. Vad jag köpte var chockladpralier med spritfyllning. Lyxiga modeller, inga jävla lösviktsgrejer. Stack tillbaks till systemet och bad om råd att välja ett passande vin. Ja jösses vad vuxet det kändes!=)

  Ja igår var en riktigt, riktigt bra dag.=)

Lite bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0