Självuppfyllande profetior.

Jag hatar att vakna och redan innan man klivit ur sängen vara säker på att dagen kommer bli värdelös. Det blir ju en självuppfyllande profetia.=( Så ja, dagen har varit kass. Lyckades slå sönder en skål och ett glas när jag skulle fixa frukosten. Lägenheten ser ut som skit. Har ingen matplan och ingen lust att göra en heller. Har ingen lust att gå och handla och ingen lust att promenera med A. Jag har VERKLIGEN ingen lust att jobba. Å andra sidan har jag ingen lust att vara hemma heller.

  Ja som sagt. Självuppfyllande profetior. Tur att jag är ledig onsdag torsdag. Tyvärr innebär det att jag jobbar i helgen. Det om något vill jag inte göra. Fan vad jobbigt det allt ska kännas!=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0