Sovmorgon.

Sov till halv ett idag. Vet inte om jag drömde eller verkligen försökte vakna och gå upp ett flertal gånger. Hade säkert kunnat ligga kvar hela dagen om jag inte behövt gå på toa.

  Idag har jag i alla fall fått behålla det jag fått i mig, vilket är en liten skål fil och en liten skål grönsakssoppa. Dessutom orkade jag ta mig ut en sväng med Figaro. Tyckte det borde vara bra med lite frisk luft. När vi tagit oss upp till parken var jag andfådd och redo att gå hem, så vi gjorde det. Stackars Figaro. Även om Sven rastat honom så är det inte riktigt vad han är van vid.


För övrigt blev jag irriterad på C idag. Jag har inte alls någon lust att hjälpa till med den där skiten. Och henens fråga "Vet du vart han har tänkt förvara grejerna den här gången?". Ursäkta dumhuvud men det är bara du som pratar med honom. Dessutom lär du ju lägga beslag på allt av värde precis som vanligt.


Nu ska jag äta lite mer soppa och sen är det horisontellt läge som gäller igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0