Desillusionerad kallas det väl.


Vi gick en långtur med A idag. Tre timmar irrade vi omkring vid F13 och till bådas förvånig fick hundarna en nytändning och lekte som dom gjorde förr när Morris var en liten sparv och Figaro den roliga lekfarbrorn. Det var kul att se.

  Jag fick svar från kursen jag sökt och det blev Nej. För många sökande stod det men jag vet inte om jag var för sen med ansökningen eller arbetsprovet var undermåttligt. Slängde ju ihop ansökningen i all hast och i allra högsta grad sista minuten. Lite besviken ja men föga förvånad.

  Får försöka hitta på något annat att syssla med. Illa att jag ska vara så totalt ointresserad av allt. All tid (som den här) jag bara låter gå och gå. Suck. Desillusionerad kallas det väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0