...

Igår hade vi lite mysafton och åt skaldjur. Räkor till förrätt och hummer till varm(fast vi åt den kall)rätt. Det var gott men inte flera-hundra-koronor-kilotgott. Väldigt trevligt var det i alla fall att för ovanlighetens skull sitta mitt emot varandra vid matbordet. Borde sluta äta vid tv:n så ofta. Fast nu är det så kallt eftersom ena elementet inte fungerar och bordet råkar vara placerat just där, nedanför ett lite dragit fönster och med en lite dragit balkongdörr 80 cm där ifrån så får det nog vänta tills vädret blir mildare.


Jag hade tänkt ta lite kort idag (och igår) men jag glömmer hela tiden kameran. Får hoppas på fint väder imorgon också. När vi gick runt promenaderna idag och solen sken och det knarrade under skosulorna så kändes det riktigt mysigt med vinter. Nu när jag snart måste ut med Figgz igen känns det bara ruggigt.


Well. Lika bra att få det gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0