...

Igår gick Figaro och jag till Fiskeby. Tanken var att se hur det gick för smultronen som växer där. Det gick dåligt. Jättedåligt! Det kanske inte blir några alls i år. Figaro lekte som vanligt med sin boll precis i strandkanten. Som tur var så var det inte strömt nog för att den skulle fara iväg så fort han släppte den i vattnet. På väg hem jobbade vi lite mer med dom nya trixen.




Idag tog vi en slö sväng runt tennisplanen. Vid krematoriet höll dom på att klippa gräset med häst och "vagn". Det var stoet med fölungen och jag passade på att ta ett kort, som jag tänkt att jag ska göra tusen gånger. Jag skulle vilja klappa dom, men jag går ju bara där med Figaro och han tycker hästar rätt skumma. Alla fall på nära håll, så jag får nöja mig med att stå en bit ifrån och försöka andas in lukten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0