Jobbgnäll.


Nu är det bevisat. Min arbetsplats är Sveriges sämsta. Dom vill inte ens hjälpa sina anställda att hjälpa sig själva (jag menar dom vill inte hjälpa mig att hjälpa dom). Jag har snart en semesterhelg. Konstaterade idag att den inte är inlagd på schemat, men jag har en skriftlig ansökan beviljad. Så idag tänkte jag kolla med driften. Det tar en och en halv minut, absolut max två minuter, för dom att kolla. Men inte fan kunde dom göra det.>:(

  E ville att jag skulle lämna min ansökan hos honom så skulle han kolla och återkomma. Det gjorde jag ytterst motvilligt. Efter en stund såg jag att han var borta så då gick jag tillbaks och frågade den som satt i driften istället för E om han kunde kolla. Nej, det kunde han inte. Antagligen var han bara ohjälpsam, såvida inte pappret han satt och plitade på kunde självantända om han la det ifrån sig ett par sekunder...

  Jag blev arg och less. Eftersom jag tragiskt nog, men knappast överraskande, inte litar på dom där puckona tog jag min semesteransökan och gick. Drog en kopia på den och la den hos driften.
  Jävla E hade sen mage att gå och klaga på att ingen ställde upp på att jobba övertid. Han frågade mig också och jag sa såklart nej. Varför skulle jag ställa upp när han inte kunde avvara ens två minuter på mig?! Jävla arslen! Är dom så dumma i huvudet att dom inte tar in semestervikarier får dom skylla sig själva!

E gick hem utan att ha kollat på min ansökan, för till mig sa han inget i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0