Motvind och telefonmöten.


Motvind och spöregn på väg hem från jobbet. Ingen större skillnad jämför med i morse då det var motvind och spöregn på väg till jobbet också. Vart tog sommaren vägen? Va? Den får fan i mig se till att komma tillbaks till näste helg!


Idag har jag suttit telefonmöte i närmare två timmar. Det var otroligt ospännande och inte ett dugg givande. Jag var bara reserv och kommer förhoppningsvis slippa det framöver. Sen har jag också varit på lite informationsmöte och det var roligare. Inte bara för att det pågick fram till dess att jag skulle sluta, men nästan.=P


Jag har också ringt veterinären. Dom tar ca 3200:- för en kastration. Det är ju dyrt. Jag trodde inte det var så dyrt. Nu är jag i valet och kvalet om det är värt det egentligen.=S Det är ju rätt mycket pengar att slänga ut på nått som inte garanterar ett resultat. Fast i och för sig. en garant för att han inte ska sitta som klistrar i rumpan på varenda tik vi träffar är det ju antagligen och det vore ju skönt. Får ta en funderare till hösten.


Här om dagen åt vi tacos. Det var någon som var mer än vådligt sugen, kan man säga. Så såg vi på Night at the Museum 2 som var minst lika bra som ettan!



Nu måste vi gå och handla. Det tar emot för det regnar fortfarande riktigt ordentligt.=S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0