Nu tar jag helg.

Woho! Fredag. Jag hade sett fram emot att grilla för det hade vi sagt att vi skulle göra om vädret tillät. Vädret tillåter men ingen vill. Det har inte varit så skitkul på jobbet den här veckan. Vi är underbemannade och överbelastade as hell. Man kan säga att det har varit plågsamt från första till sista minuten, eller rättare sagt till fem, tio minuter efter sista minuten för jag har inte kommit iväg i tid en ända gång. Och nej, jag får inte betalt för dom extra minuterna. Man har lixom ingen lust att komma hem och sätta sig och glo framför datorn då och inse att man har världens sämsta jobb och världens sämsta privatliv. Man vill göra nått trevligt och roligt så man kan slippa vara på så satans pissigt humör.

  Som tur är ska N på Munken in the Park (vad är det för jävla namn? Vad är det för fel på Munken i parken? Eller Munken på den lilla, lilla gräsmattan som är alldeles för liten för att kalla park) och lyssna på musik så jag tänkte hänga med. Är rätt tveksam till att musiken är så mycket att ha men eftersom alternativet är att sitta hemma och sura eftersom ingen annan vill umgås med mig så väljer jag det förstnämnda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0