Valpar vs bebisar, 1-0.


Imorgon åker vi till Stockholm för att käka kräftor och gå på Cornelisdagen. Lite gaypride blir det väl också även om jag aldrig riktigt har fattat grejen. Jag har inte fattat grejen med att bry sig om sexuell läggning över huvudtaget. Fast det är nog roligare att kolla på gayprideparaden än det hade varit att kolla på en strightprideparad, inbillar jag mig.

  Nu kom jag att tänka på att min faster fått för sig att alla bögar identifierar sig med sin sexuella läggning. Typ "Hej, jag heter Pelle och jag är bög." Undrar vart hon fått det ifrån. Jag har aldrig någonsin hört en bög presentera sig så. Kanske från någon sexspalt i Aftonbladet. Där verkar ju det mesta fås om bakfoten. Tillexempel att killar är kåtare än tjejer. Varenda jävla dag står det nått trams om "Min tjej vill aldrig ha sex" eller löjliga råd om hur man ska väcka lusten hos kvinnor. Jag blir pjukfärdig. Skittramsigt! Som om alla tjejer är mer eller mindre frigida och bara vill ha sex för att göra bebisar och måste gnuggas på alla håll och kanter för att det ska tända till. I själva verket är det ju tvärt om.

  Apropå bebisar så har jag fortfarande inte förstått vad som är den stora grejen. Jo visst kan dom vara söta och låta gulligt när dom är glada, men sen då? Det är kanske en dum fråga men vad ska man ha dom till? Eller en bebis kan jag förstå vad man har till. Dom är liksom små och mjuka och beroende av en. Men sen växer dom upp och får en egen vilja och blir snarare krävande än beroende och jättedyra i drift och plötsligt är dom tonnåringar som hatar en. Nej inget sånt för mig.

  Tacka vet jag hundvalpar. Dom är också små och mjuka och beroende av en och dom skriker inte och man behöver inte torka bajs och rätt sällan spyr. Man kan lägga dom på rygg och rulla dom lite fram och tillbaks och sniffa på deras nakna små magar som luktar godast i världen! Och när dom blivit stora och beter sig odrägligt är det helt okej att stänga ut dom ur rummet eller låta dom gå och lägga sig och skämmas.=)

Sötare än alla bebisar i världen. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0