Back to work.


Innan jobbet grillade vi lite hemma hos A och T. Det var inte skitkul att hoppa på cykeln och trampa iväg till jobbet när alla andra skulle vara hemma och slappa i solen. Redan efter ett par timmar var jag i behov av en ny semester. Tur att jag fick en "mjukstart" för även om det var tufft igår så är jag ledig idag och imorgon.

  Dom hade infört en del nya rutiner som naturligtvis ingen informerade mig om. Den ända vettiga avdelningschef jag haft har sagt upp sig, vilket inte spelar nån roll eftersom han inte längre jobbade på min avdelning. Fast han hade ju hand om bankprojektet men tydligen vet ingen vem som har tagit över det. Jag hatar verkligen min arbetsplats.>:(


Efter jobbet cyklade jag hem till A eftersom dom andra hängde där. Vi spelade lite tvspel. Dagens tvspel är sinnessjuka! Fightingspelet vi brukar köra är väl ungefär som dom när jag var liten, bara med bättre grafik och fler moves. Men sen körde vi ett spel där man iförd alla möjliga konstiga utstyrslar skulle gå runt och slakta zombies med alla möjliga konstiga vapen. Avslutningsvis blev det ett skateboradspel som tvärt emot brukligt gick ut på att man skulle ramla och slå sig så mycket som möjligt. Jag kickade stjärt! Sven hade rekord på 28 tusen någonting när jag slog till på 33 tusen! Måste vara första gången jag var bäst på ett tvspel.=)


Nu ska det städas och sen ska vi på utflykt till Abborreberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0