...


Förra måndagen var det sista ansökningsdagen till det där jobbet jag sökt, som egentligen inte alls är något speciellt, men som jag hemskthemskthemskthemskt gärna ville ha eftersom jag trivs så hemskthemskthemskthemskt illa på det jag har nu.

  Så idag tog jag mod till mig och ringde för att se hur det gick med ansökningarna. Man har ju hört hur positivt det är att visa intresse. Men det blev förstås fel. Jag ringde till numret jag fått i Tack-för-din-asnökan-mailet. Där fick jag förstås veta att jag skulle ringa till en annan person, men att dom haft en del intervjuer redan.

  Naturligtvis har det inte varit någon som svarat på det andra numret jag skulle ringa. Så typiskt mitt liv. Platt fall för mitt försök att visa framfötterna och säkerligen kommer jag om ett par veckor få ett Tack-för-visat-intresse-men-vi-har-valt-att-gå-vidare-med-en-annan-sökande-mail.


Nu är jag bitter och besviken.=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0