...

Pissväder på min lediga dag. Vilken överraskning... Det är svårt att ta sig för när det är dåligt väder. Gick i alla fall runt tennisplanen i hällregnet ihop med A och Morris. Mycket mer promenerande än så lär det inte bli för Figgs. En joggingtur med Sven och om det klarnar upp kanske en tur till. Stackars, stackars hund. Men inte ens han gillar att vara ute i regnet.


Gick en sväng på stan med M. Inhandlade ett nytt säkert mycket, mycket bättre hopprep som jag på grund av vädret inte kan testa. Vi fikade på Coffeehouse by George. Det var gott och flottigt.


I morse på nyheterna pratade dom om att Sverigedemokraterna sålde Astrid Lindgrens böcker på sin hemsida. Astrids barn eller om det var barnbarn var inte glada över det. SD förstod inte varför, dom tycker deras politik går i Astrids anda. Det är fan i mig tragiskt! Att någon ens kan överväga att rösta på dom övergår mitt förstånd. Idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0